Re: Poszukuje pod OS/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 23:47:38 MET DST

> From: lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis)

> : > to jest niestety kompletna amatorszczyzna.
> : od tej, jak to nazywasz amatorszczyzny wiele by sie mogli nauczyc
> : "fachowcy" z majkrosoftu. zaprzeczysz ?
>
> Uzupelnie - i w druga strone.

widze ze wybierasz fajerwerki i wieszajacy sie "system" :)

> : wez na przyklad sposob
> : instalowania aplikacji i patche w dystrybucji RedHat. ja o czyms
> : takim w necrosoft nie slyszalem.
>
> Srednio dobre. Akurat tych od pisania instalatorow wyslalbym na krotkie
> przeszkolenie do MS.

Ze co ?

> Nie za dlugie, ale jednak przeszkolenie, czego
> uzytkownik oczekuje od instalatora.

nie mow mi tylko ze microsoft te oczekiwania zrealizowal :)

> A necrosoft - no coz, instalatory sa calkiem niezle. Gorzej z
> deinstalatorami.

jak instalator nakaszani to co sie dziwic ze deinstalator nie moze
sie pozbierac. Jak nie jest tworzona zadna basa z zapisami instalacji.
jednak niech MS idzie na kurs do linuxiarzy :)

> : > Prbowalem toto postawic, i wybaczcie mi koledzy linuxowcy, ale swoje zdanie
> : > o tym produkcie zmienie dopiero jak mi ktos pomoze. Tam na dzien dobry
> : > dziala 80%, jak sie miesiac popracuje, to sie osiagnie 98%.
> : 80 czy 90 czego ? gadasz od rzeczy. jak ci haj przejdzie to napisz
> : jeszcze raz :)
>
> 80% calosci. Po prostu - zbyt duzo rzeczy na poczatek nie dziala.

ja wole zeby nie dzialalo wogole, niz zeby robilo mi kszaki.

> : > Miesiac pracy w warunkach zachodnich
> : > kosztuje >2000$, Win95 kosztuje 100$ lub mniej. Co gorsza po dwoch
> : > miesiacach wychodza nowsze wersje, i sie zaczyna nowa robota.
> : nikt ci nie kaze co 2 miesiace zmieniac wersji.
>
> Jak poprosilem o pomoc, to zaczelo sie od tego ze mam za stare jadro.
> powiniem zainstalowac 2.0.x, gdzie x przybiera chyba co dwa tygodnie.

nikt ci nie karze instalowac kazdej nowinki jaka przyjdzie.
chyba ze to jest uzasadnione, np. jakies security komputera
pracujacego w sieci.

> Nowe jadro - nowe klopoty.

pozwol innym przetestowac. tobie nikt nie kaze. a doczekales sie
patch'a na microsoftowy GPF ? ja nawet o takim nie slyszalem :)

> : > PPS. Jeszcze do niedawna sam namawialem do linuxa. No coz - nie znalem z
> : > bliska.
> : i nadal nie znasz.
>
> Ale juz wiecej powachalem - to jest system dla tych co moga mu sie poswiecic
> Hobbystow - lub duzych organizacji, ktore zatrudnia 10 hobbystow co im
> wyprodukuja system wg zapotrzebowania. Niestety - organizacja musi jeszcze
> miec pol roku wolnego

a ja przekrece z drugiej strony. Jak sie doczekasz patch'a na GPF
za pol roku, to uznam cie za swietego :) a tacy hobbysci sami zrobia.
w przypadku MS jest to niemozliwe.

> : sprawdz dokladnie wielozadaniowosc, a potem przyslij raport :)
>
> I co z tego, ze przelaczanie zadan chodzi sprawnie - skoro nie ma
> kandydatow na te zadania?
> Co mi po systemie, ktory co prawda nie pada, ale jedynym efektem zadan
> jest 'segmentation fault' i 'core dumped'.
>
> Jarek.

co mi po systemie, ktory zwala wine za GPF na aplikacje, gdy sam jest
jego powodem. poza tym jedno zadanie pada, a reszta nadaje sie juz
tylko do restartu. I w dodatku nie widac nawet szans na poprawe,
tylko ciagle slysze "ze w nowej wersji ma to byc podobno......"

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |