Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 18:43:42 MET DST

Michał Sobkowski wrote:

> Weźmy człowieka, który KUPIŁ sobie Forte Agenta. Jeszcze kilka miesięcy
> temu problemu polskich znaków w Usenecie przecież nie było. Teraz każe
> mu się przesiąść na NS lub IE, których może nie lubić lub mu się
> ślimaczą. Będzie z pewnością trochę wkurzony.
> [Przykład pewnie w polskich warunkach dość teoretyczny :) ]

Hej, to ja wariat/biały słoń/błękitny nosorożec (niepotrzebne
skreślić)
Forte Agent 0.99e/16, numer seryjny 100042941.

Nawet jeżeli jestem jedynym wariatem w tym kraju który kupuje, a nie
kradnie programy, to i tak twierdzę, że ten przyklad jest mniej
teoretyczny, niż Ci się wydawało :-)

Jak widać na załączonym obrazku, na 'ogonki' piszę przy użyciu Naszej
Szkapy. I wcale tego nie lubię, a w szczególności protestuje przeciwko
takiemu postępowaniu mój portfel.

Cała nadzieja w tym, że Forte obiecuje w następnej wersji obsługę MIME.

Pozdrowienia,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl

p.s. Soupera pod OS/2 jeszcze nie zwalczyłem. Tzn. już udało mi się
pobrać newsy z serwera na własny dysk, ale jeszcze nie chodzi mi
import do Yarna. Może to dzisiaj uruchomię - aczkolwiek entuzjazmu
we mnie nie wzbudza. Z przykrością stwierdzam, że choruję na to samo,
co Piotr Karocki - przyzwyczaiłem się do newsów 'okienkowo-myszowatych'.