Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 02:43:01 MET DST

In pl.listserv.polip Michal Tyrala <kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
MT> tak pisze. Ale jak mnie taki klient wyzywa od kretynow, to niech sobie
MT> w myslach doda moje "Z wzajemnoscia" (w koncu z Krety nie pochodze ;-)).
ja użylem słowa 'kretyn' więć coś muszę wytłumaczyć...

napisałem, że mam ochotę tak nazwać osoby, które piszą, że używania
polskich znaków jest kretynizmem, ignorowaniem innych, itp.
a nie tych, którzy ich nie używają...

ja nie mam nic przeciwko piszących bez polskich znaków, mam coś przeciwko
osobom, które na widok polskich znaków mnie opieprzają, nakazują przestać,
i tym podobne historie

--c