Re: Co my mamy do Niemcow [Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 02:09:42 MET DST

Michal Tyrala <kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote in article
<4vg0jc$pdh_at_olorin.nask.pl>...

> PS. Moja propozycja jest toche "na luzie". Chcialem jednak pokazac, ze
sasiedzi
> _przewidzieli_ mozliwosc, ze znakow narodowych moze nie byc i wymyslili
sposob
> alternatywnego ich zapisu. Jako takowy dla politow mozecie sobie np.
uwazac QPe
> ale to tez "na luzie" ;-).
> pozdrawiam,

Wszytsko jest na luzie ale nie zapominajmy ze język to proces.
Dzisiejsza ortografia języka polskiego też nie przypomina tej sprzed 200
lat a nawet 50 lat.
Już nie mówiąc o gramatyce czy slowotworstwie.......
Takze nie są to jakieś obrazoburcze zamachy na polską kulture a próby
znalezienia wyjścia z sytuacji.