Re: Co my mamy do Niemcow [Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 23:54:58 MET DST

"S. D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

> Rafal Lukawski <budda_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote in article

> Jezeli jestes tak wspanialomyslny to zaproponuj podobna konwencje uwzgdla
> jezyka polskiego.

> Juz jest krok w tym celu. Wystarczy zamist z(z kropka) rz
> zamiast a/ fonetycznie on (albo an) , e/ => en, z/ => zi, s/ => si l/
> itd.
> Niemieckie oe tez jest sztuczne.
No i jeszcze 'h' zamiast 'ch'.

Co ty na to Rafale? Daloby sie?

PS. Moja propozycja jest toche "na luzie". Chcialem jednak pokazac, ze sasiedzi
_przewidzieli_ mozliwosc, ze znakow narodowych moze nie byc i wymyslili sposob
alternatywnego ich zapisu. Jako takowy dla politow mozecie sobie np. uwazac QPe
ale to tez "na luzie" ;-).
pozdrawiam,

--
Michal Tyrala