Re: Cyrix vs Intel

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 20:28:47 MET DST

Andrzej Karpinski napisal (-a) :

> hm... jak ustawiles 75*2???? :o

Z tego co wiem to tylko Cyrix 6x86-P200+ (czyli 150MHz) chodzi z zewnetrznym
zegarem 75MHz. Cyrix nie opracowal jeszcze technologii, ktora umozliwia inne
mnozenie niz 2x. Pentiumy nie umieja chodzic na zew. 75 MHz ale Pentium Pro
juz tak i to w tej chwili (sprawdzilem!). Specyfikacja PPro tez o tym wspomina.

> ps. przy okazji ostatniego pytania: co z zapowiadanym 75 i 100MHz
> chipsetem do pentium?

Jedynym mi zanym chipsetem, ktory moze obslugiwac zegary zewnetrzne powyzej
66MHz jest VLSI Lynx. Jest on stosowany przez firme DFI, ktora jest z kolei
pierwsza i jedyna (na razie) firma produkujaca plyte dla Cx 6x86-P200+ bo
umie zrobic 2*75MHz.

Piotrek