Re: Dyski 1.2GB - opinie

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 18:46:20 MET DST

> A to ciekawe ? Czyzby istanialy karty szybsze i wolniejsze ?
> Zawsze mi sie wydawalo ze standardowe karty maja 10Mbps i nie zalezy
> to od ich ceny.

A to sie bardzo pomyliles :) bo:
a) 10mbps nie osiaga zadna karta
b) sa karty wolniejsze i szybsze i to na dwa sposoby:
   b1) obciazenie procesora
   b2) predkosc transmisji
   b3) dodatkowe funkcje (bufory, transmisja jednoczesnie do ram i
       net, itd)
c) przy wiekszosci kart transfer w nieobciazonej sieci wynosi
   faktycznie ok. 300kb/s lub niewiele wiecej.

karpio