Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Marcin Klimowski (marcin_at_usk.pk.edu.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 17:03:34 MET DST

In pl.comp.ogonki Jacek Szaniawski <optix_at_saxon.pip.com.pl> wrote:

: ja nie mam problemow technicznych z polskimi znakami. chcialem je miec
: w word i mam. nigdzie indziej nie sa mi one potrzebne, a ze musialem
: spedzic kilka godzin nad tym problemem bo po zainstalowaniu klawiatury
: programistow polskie znaki gryzly sie z shortcuts to inna sprawa. to
: jest wlasnie istota problemu, pozwolcie, ze zacytuje sam siebie:
: "oczywiscie, zeby nie wychodzila kaszana zawsze mozna
: spedzic pol dnia zmieniajac sys, ini, normal.dot, pytajac ludzi, ale
: nie kazdy jest takim hobbysta." to jest wlasnie istota roznicy - jedni
: maja komputer zeby wykonywac na nim robote, inni uwielbiaja dlubanine

Przeciez jesli kupiles ten program (WORD'a) i system operacyjny
M$ DOS + WIN3.11 lub W95 od f-my M$oft, to mogles
od razu zadzwonic do ich supportu technicznego i oni by ci udzielili
wszelkich potrzebnych wyjasnien.
nie musiales sie meczyc....., w koncu dlatego sie placi za to oprogramowanie
zeby miec support.. prawda ?

Marcin;)

Marcin Klimowski    |  Marcin.Klimowski_at_pk.edu.pl  | hit ANY user to continue
..it's de facto >>--| http://www.pk.edu.pl/~marcin |-->> 4 line only sig....
Microsoft Network is prohibited from redistributing this work in any
form, in whole or in part.  (C) marcin 1995