Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: GWIDON S. NASKRENT (NASKRENT_at_vm.amu.edu.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 13:14:03 MET DST

In article <4vf6ip$r7_at_civic.silesia.ternet.pl>
civic_at_silter.silesia.ternet.pl (Slawomir Bialek) writes:

>Wiesz - jak widzj takie listy, to mam ochotj nazywaf ludzi tak pisz1cych
>kretynami. Dlaczego? Z wyniksw badaq ;) przeprowadzonych przez Szymona
>Soko3a wynika, ?e tylko 15% artyku3sw w hierarchi pl.* zosta3a napisana
>przez programy, ktsre ogonksw nie wspieraj1. A jak na razie wijkszo6f

Ile z tych listow zostalo napisanych pod DOS-em/WIN 95/OS/2 etc.?

>listsw jest bez ogonksw. Dla mnie oznacza to, ?e do6f spora liczba ossb
>nie potrafi skonfigurowaf swojego oprogramowania (albo z lenistwa, ale

Jakze mam skonfigurowac swojego mailera, skoro nawet moj admin wzruszyl
ramionami i powiedzial: "to jest do d..."?

>na jedno wychodzi) mimo tego, ?e taka mo?liwo6f istnieje. A to trudne nie
>jest. Uwaga: w/w okre6lenie nie dotyczy sij tych, ktsrzy u?ywaj1
>oprogramowania, ktsre z ogonkami sobie nie radzi. Chof dziwie sij, ?e
>nadal tego u?ywaj1. No cs? - przyzwyczajenia....

Przyzwyczajenia? Raczej ze (smutnej) koniecznosci. Ale czlowiek nie swinia,
przyzwyczai sie do wszystkiego. Nawet do waszych krzakow.

>Czemu mam rezygnowaf ze swojego jjzyka dla 15-20% u?ytkowniksw?

Czemu mam zakladaf sobie prywatne konto dla 75-80% uzytkowniksw?
Widzisz? Ja tez umiem robic "MIME".

| Gwidon S. Naskrent (naskrent_at_vm.amu.edu.pl) |
| Write in English, French or Esperanto! |
| And note: I DON'T HAVE ACCESS TO WWW! |
| PERSONAL QUOTE: AS A HALF-LAWYER, I RESOLVED I MUST SPEAK |
| HALF-LATIN. |