Teraz Polska

Autor: ANDRZEJ PIETRASIEWICZ (DOCENT_at_bachus.1lo.lublin.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 12:13:53 MET DST

  Pisze w sprawie pisania po polsku. Bardzo podoba mi sie ten pomysl:
  po dluzszym okresie nie korzystania z poczty (a intensywnego
  korzystania z Worda) nie moglem sie polapac jak pisac bez ogonkow.
   Od czasu kiedy uzywam Win95 stwierdzilem, ze mozna z ogonkami,
  ale nie uzywam ich, aby byc zrozumialym - list pelny pionowych
  kreseczek, kwadracikow, dziwnych literek w stylu 'r' z ptaszkiem
  wywoluje czkawke i bol brzucha przy czytaniu.
   Wniosek: zdecydowanie popieram poisanie z ogonkami.
  A teraz pytanie: co to jest ISO......... (nie pamietam tych
  cyferek)? I prosze nie zasywac mnie tonami opieprzajacych listow, ze
  jestem ignorant, polglowek nie znajacy tak fundamentalnych rzeczy.
  Osobiscie slyszalem tylko o CP852, CP1250, Mazovii, DHN, Cyfronecie,
  Latin 2 (no i paru amigowych). A o takim ISO-costam w ogole nie.
  A moze to to samo, co siedzi w W95?
   Prosze o odpowiedz (rzeczowa!) na temat tego ISO, a przy okazji na
  temat jak to zainstalowac pod W3.1 oraz W95 (no i DOS :) ).

  Andrzej 'Docent' Pietrasiewicz
  docent_at_bachus.1lo.lublin.pl