Re: Teraz Polska

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 12:13:51 MET DST

ANDRZEJ PIETRASIEWICZ <DOCENT_at_bachus.1lo.lublin.pl> wrote:

: Wniosek: zdecydowanie popieram poisanie z ogonkami.
: A teraz pytanie: co to jest ISO......... (nie pamietam tych
: cyferek)? I prosze nie zasywac mnie tonami opieprzajacych listow, ze
: jestem ignorant, polglowek nie znajacy tak fundamentalnych rzeczy.

Nie, nie jesteś ignorantem. Ignorantami są tylko Ci, którzy nie
wiedząc zbyt wiele uważają się za najmądrzejszych i rzucają argumenty
które już setki razy były tutaj odrzucane i tłumaczone aż do bólu :-)

: Osobiscie slyszalem tylko o CP852, CP1250, Mazovii, DHN, Cyfronecie,
: Latin 2 (no i paru amigowych). A o takim ISO-costam w ogole nie.
: A moze to to samo, co siedzi w W95?
: Prosze o odpowiedz (rzeczowa!) na temat tego ISO, a przy okazji na
: temat jak to zainstalowac pod W3.1 oraz W95 (no i DOS :) ).

Właśnie wczoraj Jarek przeorganizował stronę ogonkową, zapraszamy:
http://www.agh.edu.pl/ogonki/

Trzeba poświęcić trochę czasu (tak z pół godzinki) na poczytanie, ale
myślę że warto...

--
Piotr Piątkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND
 Powyższy tekst zawiera polskie znaki, zakodowane zgodnie ze standardem