Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 08:11:03 MET DST

kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Michal Tyrala) wrote:

>Drobna roznica - w DOOMa nie musisz grac, a piszac "krzakami" zmuszasz kogos
>do dekododowania tych hieroglifow.

drobna roznica. nie musisz uzywac polskiego, wtedy ci odpadnie problem
polskich znakow.

>No, chyba ze ktos jak ja - widzi krzaki,

Np. ja widze krzaki. poniewaz jestem leniwy, wiec do tej pory nie
zainstalowalem
sobie fontow ISO. I co z tego ? nauczylem sie czytac krzaki. i bardzo dobrze,
przynajmniej wiem gdzie ma byc jaka litera.

>skasowac posting, jedziemy dalej (no chyba ze subject jakis tresciwy i warto
>sie pomeczyc ;-)).
>pozdrawiam,

no coz. to jest niesprawiedliwe ze sa wsrod nas polacy, ktorzy
za wszelka cene nie chca pisac po polsku. jak nie zaczniemy pisac po naszemu,
to mozemy sobie tak dyskutowac do konca swiata. czaisz ? nie ma innego
wyjscia jak wprowadzic standard, ktory zostal zaakceptowany przez PN.