Re: Video jako streamer ?

Autor: Krzysztof Rudnik (rudnik_at_jantar.ias.wat.waw.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 09:28:21 MET DST

In article <NEWTNews.840637043.22149.lagisza_at_lagisza.silesia.ternet.pl>, Ryszard Bartosik <lagisza_at_silesia.ternet.pl> writes:
> Czy ktos slyszal o wykorzystaniu magnetowidu VHS jako
> strteamera ?

Na rynku amigowskim (po prostu amiga dziala z telewizorem, a wiec i z
magnetowidem) od dluzszego czasu istnieje cos takiego jak
VBS - Video Backup System. Zapisuje to cos ok 120MB na kasecie. Szczegolow
nie znam bo nie mam tego, tyle co z roznych reklam. Oczywiscie wymaga to
recznej obslugi magnetowidu (cos jak magnetofon i ZX-Spectrum tylko szybciej).
W przypadku Amigi (jest gotowe wyjscie do magnetowidu) caly sprzet to kabelki,
w tym wtyczka do RS ktora ma cos w srodku.

--
Krzysztof Rudnik     mail,finger: rudnik_at_jantar.ias.wat.waw.pl
                     www:    http://www.ias.wat.waw.pl/~rudnik