Znikajacy twardziel - HELP WANTED

Autor: Wojciech & Jakub Turski (omicron_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 20 Aug 1996 - 12:49:38 MET DST

Hiya!

A wiec tak.... jak juz sie zapewne domysliliscie mam problemik ze
znikajacym twardzielem. Otoz sprawa jest nastepujaca - wszystkie
programy zglaszaja ze wolnego mam juz tylko ok. 70 mega gdy z prostego
rachunku, po zsumowaniu wszystkich katalogow wychodzi na to ze powinno
byc wolne az 280 meg'a. Czy ktos wie o co tu chodzi ????
Zaswiadczam tez ze:

1. nie mam wirusa (sprawdzane mks5.25b oraz przeciwko hare kriszna)
2. to nie jest plik wymiany
3. uzywam win95
4. wielokrotne obliczenia dowiodly ze jakby nie patrzec to plikow mam na
dysku ~720 meg'a a tym czasem wolnego pokazuje 70
5. KOSZ mam pusty !
6. Wielokrotnie zdefragmentowalem i wyczyscilem dysk wszelkiego rodzaju
doktorami
7.czasami zdazaja sie hopki typu: nagrywam na c: plik i ilosc wolnego
miejsca wzrasta (sic!) a po skasowaniu go maleje (na ogol o 10 meg). po
kilku zmianach katalogu wraca do stanu poprzedniego (sprzed kopiowania)

PROSZE POMOZCIE !!!!

Zdesperowany Q.

P.S. Wiem ze wielu z Was zwali wine na win95 .....

Q.