Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Mon 19 Aug 1996 - 16:58:37 MET DST

In pl.comp.pecet Piotr Karocki <yskarock_at_cyf-kr.edu.pl> wrote:
> : Proponuje najpierw ankiete, czy kazdy MA MOZLIWOSC pisania z polskimi
to sie doczekamy konca swiata...
czy kazdy MA MOZLIWOSC pisania wielkimi literami?
bo jak sie upre to znajde terminal, ktory ma klopoty
z wielkimi i malymi literami - i czy to bedzie wystarczajacy argument
aby wszyscy pisali tylko malymi literami?
PK> tak, ze program ma byc wygodny, i za ta wygode jestem w stanie zaplacic
PK> pare milionow wiecej.
ja Ci sie dziwie - chcesz placic za cos co sie nie moze przystosowac
do standardow wymyslonych jakies 3 lata temu ;-)
to ja juz wole miec za darmo i przystosowane....
PK> jesli do pracy z Newsami i polskimi literami jestem w stanie zmusic
PK> tylko narzedzia cmdline (nn, tin, rn etc) to ja sie nie pisze na pisanie
PK> po polsku - wygoda nade wszystko.
znowu sie popisujesz nazywajac tina narzedziem cmdline :-) ROTFL
IMHO od tina lepszy tylko jest GNUS... nawet Forte Agent mu nie dorownuje -
to juz sa moje odczucia, ale zeby nazywac tina cmdline to ....................
a zreszta to o co Ci chodzi? co to znaczy dla Ciebie 'cmdline' ?

PK> nie PO POLSKU, a Z POLSKIMI LITERAMI
przez to, ze piszemy bez polskich liter, przestajemy pisac po polsku
co trzecie slowo jest nie do znalezienia w slownikach (nie mowie o ortografii)

--c