Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 19 Aug 1996 - 14:52:21 MET DST

Jaroslaw Strzalkowski wrote:

> Piotr Karocki <yskarock_at_cyf-kr.edu.pl> wrote:
> : Proponuje najpierw ankiete, czy kazdy MA MOZLIWOSC pisania z polskimi
>
> Jeśli się zapytasz czy _każdy_, to i w 3 tysiąceleciu pewnie
> odpowiedź będzie nie. Tylko co z tego? Sam jeszcze niedawno pisałeś,
> że fakt, iż część ludzi używa sprzętu z <8 MB RAM, to nie jest żadne
> kryterium oceny jakości programów. Więc jak to jest?
tak, ze program ma byc wygodny, i za ta wygode jestem w stanie zaplacic
pare milionow wiecej.
jesli do pracy z Newsami i polskimi literami jestem w stanie zmusic
tylko narzedzia cmdline (nn, tin, rn etc) to ja sie nie pisze na pisanie
po polsku - wygoda nade wszystko.

nie PO POLSKU, a Z POLSKIMI LITERAMI

--
Piotr Karocki,