Re: Conner CFS540A

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Mon 19 Aug 1996 - 13:51:22 MET DST

Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote:
>** wiec nawet jesli znajdziemy program, ktory bedzie wykonywal ta
>komende, to dysk po prostu ja zignoruje, albo zapisze dana
>sciezke zerami czy jedynkami...
>**
>
>chyba, ze dysk bedzie mial swoja obsluge tej komendy, ale wtedy
>powinien robic cos co nie spowoduje, ze dysk przestanie nadawac
>sie do uzytku ;-)
>
>taka jest moja opinia na temat low-level format...

GB> Pytanie za 400 do 1000 zlotych: to teoria czy empiria ?
GB> :-)
yyyyyyyyyyyyyyy, no ten tego....... :-)

niby teoria, doswiadczalnie sprawdzone tylko na kilku dyskach
a poza tym jeszcze nie slyszalem, zeby sie komus zwalil dysk IDE
po low-level formacie, a znam takich magikow, ktorzy robili to czesto,
wierzac, ze bad sectory w ten sposob usuna...

jesli specyfikacja ATA i ATA-2 tak wlasnie definiuje te komendy,
to nie widze powodu, dla ktorego producent mialby zaszywac
tam procedure niszczaca dysk :) chyba, ze dla zwiekszenia sprzedazy....

no dobra, finansowo nie odpowiadam :->

--c