Re: Poszukuje pod OS/2

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 18 Aug 1996 - 20:38:37 MET DST

On Sun, 18 Aug 1996 17:25:16 +0200, Marcin Debowski wrote:

>Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote:
>: Do tego (lub podobnego) celu na maszynie z zainstalowanym
>: boot-managerem sluzy komenda SETBOOT, ktora: "switches
>: operating systems and sets parameters for the Boot Manager"
>
>Tzn. ze powinno sie uzywas wlasnie tego czy tez jest to cos co zostaje
>wywolane przez boot ? Musze poczytac manuale.

nie, nie zostaje wywolane przez boot (jesli masz na mysli komende)
jak pisalem - dual boot to ALTERNATYWNA (w sensie alternatywy
wykluczajacej, czyli XOR :-) metoda innstalacji OS/2.
SETBOOT ustawia parametry dla BootManagera, wiec nie ma
nic wspolnego z uzywaniem komendy BOOT

>: Nie mowiac juz o tym (tez nie tylko do Ciebie), ze maile
>: przechodzace przez baramke news->mailinglista traca naglowki
>: MIME, a ja w entomologii (czyli robaczkologii) nie jestem
>: zbyt biegly.
>
>Jakbym byl zlosliwy to bym powiedzial ze iso 8859-2 to cos wiecej niz
>przyjeta zasada, to standard. A poniewaz nie jestem, to zadam pewnie nie
>jako pierwszy pytanie czy tej bramki nie mozna zmusic do niezjadania tego
>naglowka ? Mam wrazenie ze juz wielokrotnie byla o tym tu i owdzie mowa
>ale nie pamietam konkluzji.

tak, tyle ze jak na razie programy nie przejawiaja sklonnosci
profetycznych. O tym ze cos jest w ISO-8859-2 to trzeba kretynowi
POWIEDZIEC, a jak gina z header'a wszystkie pola zwiazane z MIME
to w body zostaja tylko robaczki.

Pozatym to ze cos jest standardem w internecie to jeszcze bynajmniej
nie znaczy ze jest obowiazkowe. Standardy dziela sie na obowiazkowe,
zalecane, fakultatywne i proponowane. (te ostatnie jeszcze nimi
[tzn. standardami] nie sa, zas te przedostatnie oznaczaja: jesli
stawiasz dany service na twoim serverze - musisz to zrobic tak a tak
[ale wcale nie musisz go stawiac])

MIME jeszcze nie osiagnelo poziomu STD, na razie to tylko RFC
w kategorii Standards Track.

Grego