Re: The Internet - problem

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Mon 19 Aug 1996 - 02:30:37 MET DST

>Jesli IE 3 jest faktycznie taki dobry jak sie o nim slyszy to chyba go
>sciagne ale
>czy jest on lepszy od Netscape Navigator 3.0 ?
>PS. Mam problem z polskimi literami w listach ktore dostaje (jakies
>znaczki) gdzie to
>moge poprawic ?
>
>Dziekuje i pozdrawiam
>
>Ireneusz Klader
>E-Mail: Mohamed_at_inter.intertele.pl

Bede przez chwile zlosliwy.
Polskie znaczki - gdzie mozesz poprawic ? zapytaj Microsoft Polska.
Maja help line (przez telefon) to nic nie kosztuje.

Oczywiscie poprawiaj w IE2 - ale nie pytaj nas gdzie to poprawic.
Napisz pytanie do P.Wimmera - bez zlosliwosci - on ten program chyba
przecwiczyl w wielu kierunkach (mnie sie nie chcialo- jestem za stary)

Romek