The Internet - problem

Autor: Mohamed_at_INTERTELE.PL
Data: Sat 17 Aug 1996 - 22:51:36 MET DST

 Mam Windows 95 i uzywam Internet Explorer 2.0 oraz Netscape Navigator
3.0 beta.
Zaraz po zalogowaniu, kiedy chce odczytac pierwsza strone WWW,
przegladarka
bardzo dlugo czeka nic nie robiac ( ok 1 min.) nastepnie zaczyna
wczytywac strone
ale czasami w trakcie wczytywania przestaje sciagac dane np. przez 30
sek.
Czesto jest tak, ze nie moge wczytac nawet pierwszej strony (program
mysli i mysli).
Czy ktos moze mi powiedziec czym spowodowane jest "lenistwo" moich
przegladarek.
Posiadam Pentium 66 i 16 MB Ram'u.
Z gory bardzo dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam, Mohamed