Re: Poszukuje pod OS/2

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Sun 18 Aug 1996 - 11:26:08 MET DST

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote:
: OSowy fdisk jest programem ktorego naprawde duzo uzywalem
: (moze nawet naduzywalem) ze wzgledu na moja "wielosystemowosc"
: i ciagle zmiany w maszynie i NIGDY nie sprawil mi najmniejszego
: nawet klopotu. Linuxowego fdisk'a uzylem wylacznie do ustawienia
: typu partycji linuxowych (ext2fs i swap)

Pisalem o tym jakis czas temu. Nie bylem w stanie os2'owym fdiskiem
zpartycjonowac dysku na ktorym siedzial ontrak. Udalo sie to dopiero
bezbolesnie i za pierwszym podejsciem linuxowym.

--
                                                           Marcin Debowski