Re: Poszukuje pod OS/2

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 18 Aug 1996 - 04:14:14 MET DST

On Sat, 17 Aug 1996 23:16:43 +0200, Marcin Debowski wrote:

>boot man. wskazuje na os2/dos (default) i linuxa. Dlaczego
>bezpo rednio po zrobieniu dual boot i restarcie (ciep ym,
>zimnym, oboj tnie) ZAWSZE aduje si linux (LILO) a nie
>boot-man. Wyst puje to tylko 1 raz po dual-boot spod
>os2 lub dos. Nie jest to wcale uci liwe bo w zasadzie
>wszystko ju robi pod os2 ale jestem strasznie ciekaw ki diabe .

odrobina zamieszania terminologicznego:
nie ma czegos takiego jak "zrobienie dual-boot".
Masz zapewne na mysli wykonanie komendy BOOT
ktora "switches operating systems" DOS/OS2.
Dual-boot'em nazywamy metode instalacji alternatywna
do boot managera - uzywana gdy mamy na tej samej partycji
DOSa i OS/2.

Ciekawe, nigdy mi nie przyszlo do glowy wyprobowac
tej komendy (boot) pod systemem z zainstalowanym
boot-managerem. I prawde mowiac - nie mam zamiaru
probowac. Ta komenda grzebie w MBR, i to ze u Ciebie
powoduje taki, w sumie nieznaczny, problem - nie znaczy
ze u mnie nie spowodowalaby wiekszych klopotow.

Do tego (lub podobnego) celu na maszynie z zainstalowanym
boot-managerem sluzy komenda SETBOOT, ktora: "switches
operating systems and sets parameters for the Boot Manager"

Grego

P.S. Gdybys ograniczyl dlugosc linii w Twoich mailach do 70 znakow
  (powszechnie przyjeta zasada) to i czytac latwiej, bo linie
  nie zostana wyswietlone w sposob:
  -