Re: Poszukuje pod OS/2

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Sat 17 Aug 1996 - 10:03:43 MET DST

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote:

: co to znaczy "tylko czesciowo"?
: NT nie instalowalem,
: ale linuxa boot manager odpala mi bez problemow,

Też potwierdzam, działa jak złoto. Mam przy okazji inne pytanie.
Płyta LBA, dysk 1.2,
1 prim - os-bootmanager
2 prim - fat os2/dos
3 prim - ext2 linux
4 ext - hpfs os2

boot man. wskazuje na os2/dos (default) i linuxa. Dlaczego bezpośrednio po
zrobieniu dual boot i restarcie (ciepłym, zimnym, obojętnie) ZAWSZE ładuje
się linux (LILO) a nie boot-man. Występuje to tylko 1 raz po dual-boot spod
os2 lub dos. Nie jest to wcale uciążliwe bo w zasadzie wszystko już robię pod
os2 ale jestem strasznie ciekaw ki diabeł.

--
                                                              Marcin Debowski