Re: Poszukuje pod OS/2

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 18 Aug 1996 - 03:38:20 MET DST

On Sat, 17 Aug 1996 18:46:01 +0200, Jarek Lis wrote:

>Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:
>: osobiscie poprawialem CP/M 2.2 i CP/M Plus
>: (choc przyznaje ze w CP/M 2.2 poprawialem BIOS
>: czyli to co w dzisiejszych systemach nazywamy driverami)
>Ja bym tam powiedzial ze BIOS to BIOS - czesc komputera a nie programu.
>Czy wy narzekacie ze DOS jest zly, bo przestal dzialac po upgrade BIOS'u
>na plycie glownej?

W CP/M'ie BIOSem (Basic Input/Output System)
nazywalo sie, jak napisalem, to co dzis nazywamy driverami.
To co dzis (nomenklatura IBM) nazywamy BIOSem
w komputrach CP/Mowych nazywalo sie firmware.

>CP/M+ to byla faktycznie niezbyt udana implementacja..

nie byla taka znow nieudana.
na 2.2 w kazdym razie nie zamienilbym.
Powiedzialbym raczej - po prostu spozniona.

Grego