Re: The Internet - problem

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Sun 18 Aug 1996 - 02:56:39 MET DST

Mohamed_at_INTERTELE.PL wrote in article
<199608171859.UAA12373_at_polonez.man.lodz.pl>...
> Mam Windows 95 i uzywam Internet Explorer 2.0 oraz Netscape Navigator
> 3.0 beta.
> Zaraz po zalogowaniu, kiedy chce odczytac pierwsza strone WWW,
> przegladarka
> bardzo dlugo czeka nic nie robiac ( ok 1 min.) nastepnie zaczyna
> wczytywac strone
> ale czasami w trakcie wczytywania przestaje sciagac dane np. przez 30
> sek.
> Czesto jest tak, ze nie moge wczytac nawet pierwszej strony (program
> mysli i mysli).
> [...]
Kilka powodów (zapewne bynajmniej nie wszystkie)
1. Pierwszy odczyt wiąże się z cache'owaniem strony. Następny będzie już
prawdopodobnie szybszy. Zarówno Navigator, jak i Internet Explorer są
szybkie.
2. Akurat transmisja jest słaba i szybkość maszyny nie ma na nią wpływu.
3. Niektóre serwery są "oporne" - zauważyłem to w Polboxie - jeden adres
idzie szybko, drugi bardzo wolno.
Rada: zawsze można wyłączyć ściąganie grafiki, dźwięku itp.
P.S. Zalecam (koniecznie) ściągnięcie IE 3.

--
Pawel Wimmer
Redaktor / Editor