Re: Poszukuje pod OS/2

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 17 Aug 1996 - 19:37:05 MET DST

Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl) wrote:
: "do czego" odnosi sie mimo wszystko do aplikacji. niestety mozliwosci
: aplikacji sa czesto ograniczane przez system. A jakie ograniczenia ma
: np. taki Linux ?

Nie ma pod niego Excela, Accessa, symulatora Windozy, oraz najwazniejsze-
to jest niestety kompletna amatorszczyzna.

Prbowalem toto postawic, i wybaczcie mi koledzy linuxowcy, ale swoje zdanie
o tym produkcie zmienie dopiero jak mi ktos pomoze. Tam na dzien dobry
dziala 80%, jak sie miesiac popracuje, to sie osiagnie 98%.
Przy produktach MS jest 90%/95%. Miesiac pracy w warunkach zachodnich
kosztuje >2000$, Win95 kosztuje 100$ lub mniej. Co gorsza po dwoch
miesiacach wychodza nowsze wersje, i sie zaczyna nowa robota.

P.S. Ocenialem funkcje sieciowe, i to dosc zaawansowane, takie niestety
potrzebowalem. Byc moze w czesci "user & network client" jest lepiej.

PPS. Jeszcze do niedawna sam namawialem do linuxa. No coz - nie znalem z
bliska.

Jarek.