Re: ODP: banner

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 17 Aug 1996 - 19:27:34 MET DST

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl) wrote:
: >: At 16:24 96-08-16 +0200, you wrote:
: >: >Dla zainteresowanych - czy to przypadkiem nie jest 32768 przy rozdzielczosci
: >: >1200dpi?
: Czyli jesli mam drukarke 300 dpi to moge zrobic strone dlugosci
: 2 x 55 cm czyli powyzej metr ?

Kiedys mialem wrazenie, ze to jest jakosc liczone w znacznie wiekszej
rozdzielczosci, calkowicie niezalezne od uzywanej rozdziejlczosci
i stad to ograniczenie.

A teraz bawilem sie chwile W95, i to jest chyba tylko problem driverow
do drukarki. Moja Fujitsu ma tam wpisane 42 cale (~ 1metr!), i za bannera
moze robic Wordpad. (nie drukowalem, ale jeszcze na print preview dzialalo)

Przy okazji - moze sie zmobilizujemy, i napiszemy do HP co myslimy o ich
driverach? O ile jeszcze rozumiem, ze laserowki maja ograniczony rozmiar,
to dotyczy to takze atramentowek. No i oczywiscie nie ma zadnego "user
size". Jest pare do wyboru, najdluzszy 14 cali.

P.S. Ciekawe, czy udalo by sie lekko podhackowac ktorys driver, zeby uzyskac
upragniony rezultat - pare metrow wstegi.. Istotne sa chyba raptem dwa
bajty.

Jarek.