Re: Haslo w Shuttle Hot-433

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sat 17 Aug 1996 - 12:44:34 MET DST

aligator_at_nethosting.com (Wojtek Golabek) wrote:

>Pozatym to wlasciwie nie wiem czy mi sie to oplacalo bo jak na moj gust
>to wszystko chodzi wlniej. Niby ten nowy bios daje PnP Support, Pio Mode 4
>i wiele innych bajerow ale np. transfer w Checkicie spadl z 1999,4KB/s na
>1295KB/s, grafika w Wintach ze ok.150 na ok. 140 itp. Mnie sie wydaje, ze
>zle zrobilem robiac ten upgrade ale wybor nalezy do Ciebie.

Jezeli musiales resetowac CMOS, to przeciez ustawilo Ci wszystkie
opcje na wartosci 'bezpieczne' ! Zoptymalizuj sobie toto jeszcze
raz.
Ja tam jestem bardzo zadowolony z upgrade do wersji 25. Przed ta
operacja nie instalowal mi sie Warp, po niej - chodzi jak burza :)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl