Re: Haslo w Shuttle Hot-433

Autor: Wojtek Golabek (aligator_at_nethosting.com)
Data: Sat 17 Aug 1996 - 00:15:28 MET DST

Rafal Czeczotka wrote:
> Sorry, mam taka sama plyte. Skad sciagnales BIOS'a

BIOS-a mozna sciagnac z http://www.shuttlegroup.com/ ale uwazaj i nie popelnij
tego samego bledu co ja- nie miej ustawionego hasla przy upgradowaniu.
Pozatym to wlasciwie nie wiem czy mi sie to oplacalo bo jak na moj gust
to wszystko chodzi wlniej. Niby ten nowy bios daje PnP Support, Pio Mode 4
i wiele innych bajerow ale np. transfer w Checkicie spadl z 1999,4KB/s na
1295KB/s, grafika w Wintach ze ok.150 na ok. 140 itp. Mnie sie wydaje, ze
zle zrobilem robiac ten upgrade ale wybor nalezy do Ciebie.

Pozdrowienia

--
| Wojtek Golabek   mailto:aligator_at_nethosting.com |