Re: Jaki OS (bylo -> Re: Poszukuje pod OS/2)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 17 Aug 1996 - 02:30:46 MET DST

On Fri, 16 Aug 1996 20:49:29 +0200, Piotr Pekala wrote:

>No dobra, powiem co o tym mysle :)
>Oceniajmy system.
>Dla moich zastosowan potrzebuje taki system, ktory pozwoli jednoczesnie
>uruchamiac aplikacje DOS+DPMI (mam takich sterty z, ktorymi ciagle licze,
>mierze etc) i te, ktore efektywnie potrafia wspolpracowac z Unix-ami.
>Gdybym nie potrzebowal uruchamiac starych (po co mam przenosic na Linux-a,
>skoro dziala dobrze pod DOS i pod Linuxem NA PEWNO nie dzialaloby lepiej
>?) wlasnych programow, pewnie juz dawno bym siedzial na Linux-ie albo
>innym takim..

po co masz przenosic na Linuxa?
wlasnie po to, aby nie uzywac niepotrzebnie wielu systemow.
Jesli programy sa Twoje, czyli masz source'y to naprawde warto
poswiecic troche czasu aby przekompilowac je pod linux czy OS/2,
niezaleznie od tego ze "nie beda dzialaly lepiej"
(choc powinny dzialac przynajmniej szybciej)

>A tak nie mam wyboru, tylko OS/2 :))

Wyboru to ja nie mam :-)
Musze uzywac ich wszystkich trzech ...

Grego