Re: Conner CFA340A

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 17 Aug 1996 - 02:36:42 MET DST

On Fri, 16 Aug 1996 21:16:20 +0200, Patryk P. Nowak wrote:

>Czy ktos wie, gdzie moglbym zdobyc taki dysk? To stara 340tka, pewnie
>od przynajmniej roku nieprodukowana... Padl mi, a bylo na nim kilka rzeczy,
>ktore chetnie bym odzyskal przekladajac talerze (prawdopodobnie spalila sie
>elektronika i silnik).

mam identyczne pytanie o dysk o tej samej pojemnosci (IBM H3342-A4)
silnik co prawda chodzi ale padlo sterowanie glowicami
(jest dostep tylko do zerowej sciezki)
a bardzo chetnie odzyskalbym z niego dane.
firmy ktore sie tym zajmuja zazadaly takich sum
zem troche posiwial. Wprawdzie do twarzy mi z tym
ale nie o ten efekt mi chodzilo

:-)

Grego