Re: Haslo w Shuttle Hot-433- Podsumowanie

Autor: Wojtek Golabek (aligator_at_nethosting.com)
Data: Fri 16 Aug 1996 - 22:50:45 MET DST

Po poltorej dnia meczarni udalo mi sie rozwiazac problem!!!
Zawodzily wszystkie sposoby:
 1. Wpisywanie hasel typu ami
 2. Uruchamianie komutera z wcisnietym insertem
 3. Odcinanie pradu- ta plyta ma CMOS zalany w obudowie razem z bateria
 4. Zwieranie stykow na obdowie CMOS
 5. Wyciaganie BIOS-u
 6. Resetowanie z pomoca jumperka- taki na tej plycie nie istnieje
 7. i jeszcze kilka innych ktorych juz nie pamietam.

Sprawe zalatwilem tak- poszedlem do goscia, ktory ma taka sama plyte,
wyblagalem go o pozyczenie BIOS-u, wsadzilem jego BIOS do mojej plyty-
napisalo ze CMOS checksum error i zresetowalo CMOS. Potem wsadzilem
moj BIOS i wszystko dzialalo :-)
Przy okazji- odradzam kupno plyt Shuttle bo klopoty moga sie zdarzyc
nieprzecietne.

Pozdrowienia

--
| Wojtek Golabek   mailto:aligator_at_nethosting.com |