Re: Haslo w Shuttle Hot-433

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Fri 16 Aug 1996 - 13:11:18 MET DST

> Je eli jest tam bateria, to j wyci gnij. Je eli przylutowany
> akumulatorek, to przerwij w najdelikatniejszy sposob obwod zasilania
> pami ci :)
>
> Chyba, e pami jest nieulotna (EEPROM) - wtedy .... to nie takie proste
>
> Mo e kto z TCH zna si na tej kontretnej p ycie.
>
> Pozdrawiam
> Rafa

ja mam akurat asusa, ale moze akurat trafi :) jak masz wyjmowalna
bateryjke to na chwile podnies styk. jak nie pomoze, to podloz
papierek na dobe i sprobuj nastepnego dnia. jak akumulator jest
wlotowany, to oczywiscie przerwij obwod. jak na chwile nie pomoze to
tez sprobuj na dobe.

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |