Re: Linux czy FreeBSD

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Thu 15 Aug 1996 - 08:50:07 MET DST

> From: "B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych" <rjasicki_at_telbank.pl>

> Instalowalem przed paroma dniami FreeBSD v.2.1 z plyty 'InfoMagic' bedacej
[ciach]
> 2. CD-ROM musi byc na pierwszym kanale razem z HDD.
> Inaczej CD nie bylo widoczne.
> Po resecie CD znow nie widzial i trzeba bylo przekompilowac jadro.

probowales przestawic CD na drugi kanal ? bardzo by mi to bylo na
reke.

aha. ja do niedawna "przygody z win NieTe" mialem na dysku jakiegos
starego RedHat z jadrem 1.2.13. prochno nie ? ale niewazne. widzial
bez problemu CD na drugim kanale, ale nigdy gdy byl samotny i jako
SLAVE. samotny na pierwszym jako SLAVE czy nawet MASTER nie mogl byc,
bo musze miec jakis HDD :)))

aha. widzial ten CD jako SLAVE wylacznie wtedy, kiedy jako master
podlaczylem jakiegokolwiek HDD. drivery pod DOS dzialaja bez wzgledu
na konfiguracje. jak jest z nowymi RH ?

> B. Ryszard Jasicki
> rjasicki_at_telbank.pl

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |