Re: Linux czy FreeBSD

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 15 Aug 1996 - 00:27:54 MET DST

kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Michal Tyrala) wrote:

>Czy obsluguje, to nie wiem (pewnie tak), a nie widzialo Ci CDROMa, bo
>losie od "software" zgrali wszystko od FreeBSD do katalogu (jak i pozniej
>[2/96] zrobili z RedHatem).

Nie, to nie to. CDROM to byl Goldstar x4 - 'AuTobus', czyli ATAPI.
Bydle po prostu nie rozpoznawalo kontrolera IDE na adresie 170
i nie mialo /dev/hdc - stwierdzilem to juz po zainstalowaniu
i odpaleniu. Moze mu moja plyta glowna nie pasowala - nie wiem
- Shuttle HOT-433 z Ami Biosem ver.25
Dos, polOSa i linux widza na niej ten sam CDROM bez zadnych cudow...

> Po zgraniu na partycje DOS instalacja obu (FBSD i RH poszla OK).

Wiem, bo tez mi tak zadzialalo, ale co sie naklalem to moje i
troche sie przez to wszystko zrazilem do FreeBSD.

A na SF 1/96 jest slackware, w ktorym w readme pisze, zeby zrobic
>dyskietki bootdisk i rootdisk - a na plytce tylko bootdiski :(.

Nieco sie poprawili, aczkolwiek zwykle daja rzeczy odrobine nieswieze.
Na SF 6/96 jest slackware 3.0.0, ktory nawet mi sie zainstalowal.
Tylko poszedl w krzaki przy probie odpalenia X-ow - ale potem
przy sadzaniu polOSa na tym samym sprzecie stwierdzilem, ze
po prostu byl konflikt na przerwaniach ;)))
W wolnej chwili podejde do niego jeszcze raz.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl