Re: Linux czy FreeBSD

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 14 Aug 1996 - 19:37:34 MET DST

warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) wrote:

> Jaka jest aktualna wersja i czy obsluguje prawidlowo CDROMy IDE ?
> Usilowalem posadzic 2.1 z plyty 'SF 1/96', ale bydle nie widzialo
> mojego CDROMA.
> Pomijajac ta drobna niedogodnosc, instalator wygladal sympatycznie,
> w kazdym razie znacznie przyjemniej od tego ze Slackware 3.0.0.

> Grzegorz Bodaszewski
> == warta_olsztyn_at_telbank.pl

Czy obsluguje, to nie wiem (pewnie tak), a nie widzialo Ci CDROMa, bo
losie od "software" zgrali wszystko od FreeBSD do katalogu (jak i pozniej
[2/96] zrobili z RedHatem). Po zgraniu na partycje DOS instalacja obu (FBSD i RH
poszla OK). A na SF 1/96 jest slackware, w ktorym w readme pisze, zeby zrobic
dyskietki bootdisk i rootdisk - a na plytce tylko bootdiski :(.
Slowem: goscie od "software" niezle kombinuja, jak tu czytelnikom ulatwic ;).

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl