Re: Win NT i dual Pentium

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Wed 14 Aug 1996 - 22:06:41 MET DST

> From: "Andrzej Karpinski" <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl>

> PentiumPro 200MHz 256kB to w przyblizeniu ponad 3x szybciej niz zwkle
> Pentium 100MHz. Wiec zeby zestaw byl porownywalny wezmy 2 takie
> procesory i podkrecmy nieco predkosc ze 100MHz. Dokladajac odrobinke
> na straty wlasne w systemach wieloprocesorowych, odpowiadajacy (mniej
> wiecej) pod wzgledem wydajnosci bedzie zestaw 2x Pentium 166.
> [...]

Dzieki za odpowiedz :)))
reszte ideoligii wycinam. bo komu sie chce czytac 2x :)

na razie.

> Coz... Powiedzialbym ze Twoje pytanie nie sa glupie, a raczej naiwne.
> nie wiem co sie z toba dzieje,

a ja nie wiem co z toba.

> ale - sorry - ostatnio wypisujesz
> takie rzeczy, ze mam wrazenie jakbym rozmawial z uczniem podstawowki,

nawzajem.

> ktory sie Bajtka naczytal.

dawno nie czytalem.

> Nie widze wiec sensu odpowiadania w
> jakikolwiek sposob ;) Dla ulatwienia dodam, ze ostatni list, byl dosc
> rzeczowy, dlatego masz zaszczyt czytac odpowiedz ;))))
>
> pozdrawiam,
> karpio

o rany. to mnie zaszczyt kopnal :) ale dzieki za to ze odpisales, i
za podsumowanie.

to na razie. mam tylko naprawde drobna uwage do ciebie. usun nieco
kwiatkow ze swoich wypowiedzi :) one sa dobre w dyskusjach
ideologicznych, a nie w przypadku udzielania rzeczowych odpowiedzi.

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |