Re: Kamyczek do ogrodka M$

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 17:34:14 MET DST

> A jak to zrobic.. no coz - kliknac na "chart wizzard"..

ktory wie "lepiej", i zrobi tak, jak ja nie chce.

> : Moze tez ktos mi wytlumaczy, dlaczego
> : Win95 jednego dnia drukuje polskie znaki na mojej drukarce HP LaserJet 5MP a
> : drugiego dnia akurat mu sie nie chce.
>
> Taka niestety ich uroda.

Jak to jest uroda, to ja jestem baletnica :)

> O to mamy najwieksze pretensje. Choc akurat na to
> zeby az tak dziwnie sie zachowywal to nie narzekalem.

a znajomemu zdechl driver do karty muzycznej. cale 2 miesiace
chodzil, a potem mu sie odechcialo :)))))

> : 2 ) Ktos tez argumentowal, ze najwieksza zaleta Win95 jest ich popularnosc.
> : No coz, maluch swego czasu tez byl najpopularniejszym samochodem na rynku.
>
> Z czego wynika:
> 1) ilosc warsztatow, dostep do czesci
> 2) ceny napraw

a takze ich ilosc. trabanty sa bardzo tanie, ale nikt nie chce ich
kupowac. dlatego takie tanie :)))))

> 3) "opieka" ze strony panstwa. Np - inne samochody beda musialy miec
> katalizatory. Maluchy - nie.

a jakaz to opieka sa objeci uzytkownicy G95 ? maja bezplatne wizyty u
psychoanalityka ? :)))))))))))

> Programow dotyczy to w jeszcze wiekszym stopniu.

zauwaz ze necrosoft wpadl na naprawde swietny pomysl. zrobil winde, i
naprawde potrzebny podstawowy pakiet pod to "cudo". mianowicie word,
w ktorym trzeba przeformatowywac tekst po zmianie drukarki mimo ze
nadal jest A4 , excel, gdzie kod angielski nie da sie uruchomic na
polskim i na odwrot, jakis necrosoft mail exchange ktory dopisuje
jakies smieci do listow, jakis access z dosc dziwnym pojeciem
obiektowosci. ale to wszystko jest i w kupie sie sprzedaje. do tej
kupy dolaczyli sie inni, bo to capi $$$$$ . w koncu na tym swiat
sie opiera. W tej chwili jest kilka o niebo lepszych systemow op. od
jakiegokolwiek windows, ale cierpia one na brak tych podstawowych
aplikacji. tzn. tak wogole sa, ale duzo mniej rozwiniete i bez tylu
fajerwerkow. i to jest wlasnie dotyczenie w tym stopniu programow.

> Jaroslaw Lis

sorry, nie wytrzymalem. postaram sie byc nastepnym razem warzywem w
kwestii M$, co zaowocuje brakiem moich gryzmolow na ten temat :)

pozdrawiam wszystkich,

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |