Re: Kamyczek do ogrodka M$

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 16:44:18 MET DST

BERNAT_at_alfa.ichf.edu.pl wrote:
: 1 ) Latwe w obsludze?
: Przed chwila probowalem stworzyc wykres przy pomocy Excela. Predzej naucze
: sie lewitowac, niz chocby zrozumiem o co chodzi w dawanych mi przez to cudo
: informatyki poradach.

Chyba nie potrafisz czytac :-). To naprawde jest latwe (hm, z 4.0. Ex95 nie
testowalem). Owszem - cos skomplikowanego nie wyjdzie spod tego..

A jak to zrobic.. no coz - kliknac na "chart wizzard"..

: Moze tez ktos mi wytlumaczy, dlaczego
: Win95 jednego dnia drukuje polskie znaki na mojej drukarce HP LaserJet 5MP a
: drugiego dnia akurat mu sie nie chce.

Taka niestety ich uroda. O to mamy najwieksze pretensje. Choc akurat na to
zeby az tak dziwnie sie zachowywal to nie narzekalem.

: 2 ) Ktos tez argumentowal, ze najwieksza zaleta Win95 jest ich popularnosc.
: No coz, maluch swego czasu tez byl najpopularniejszym samochodem na rynku.

Z czego wynika:
1) ilosc warsztatow, dostep do czesci
2) ceny napraw
3) "opieka" ze strony panstwa. Np - inne samochody beda musialy miec
    katalizatory. Maluchy - nie.

Programow dotyczy to w jeszcze wiekszym stopniu.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |