Re: WWW off line

Autor: Jacek Szaniawski (optix_at_saxon.pip.com.pl)
Data: Wed 14 Aug 1996 - 01:27:22 MET DST

dzwonilem do Entera, niestety nikt tam nie wie, bo wlasnie zmienili
sie ludzie. z drugiej strony sam przeszukalem siec i znalazlem pare
miejsc.

teraz interesuje mnie tylko service tego typu obslugujacy zbiory
binarne, bylbym wdzieczny ... itd.

jacek szaniawski

rjasicki_at_telbank.pl (B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych)