Re: Winda w pajeczynie

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 10:07:55 MET DST

At 03:31 12.08.96 +0200, you wrote:

>Chyba, ze za drzwiami juz czeka nowy admin, zaangazowany przez wk*[...] prezesa
>:)
>
> Pozdrowienia!
> Mariusz -=maVox=-

Cos takiego mi sie zdarzylo - poznym popoludniem telefon od DyrNacza jednej
z obslugiwanych przeze mnie firm (mam tam supervisor equivalent) 'prosze
pilnie przyjechac'. Melduje sie i dostaje zlecenie 'prosze od juz skasowac
konto pana iksa'. Pan iks to ichni glowny informatyk zakladu. Rano
dowiedzial sie ze: wlasnie dostaje wypowiedzenie w terminie ustawowym i w
okresie wypowiedzenia jest zwolniony z obowiazku swiadczenia pracy. Mialem
tam niezle urwanie kapelusza bo nastepce zatrudnili dopiero po dwoch miesiacach.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl
B->)