Re: Conner CFS540A

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Mon 12 Aug 1996 - 07:13:29 MET DST

> ta, racja...
> ale czy przepartycjonowanie jest potrzebne?
> wydaje mi sie, ze wystarczylo by przeliczyc dane zapisane w tablicy
> partycji
> przynajmniej jesli chodzi o partycje Dosowe - nie ma w nich zadnych
> danych, ktore by byly jako C/H/S, a po zmianie z LARGE na
> NORMAL kolejnosc sektorow zostaje ta sama
> wnioskuje z tego, ze wystarczy przeliczyc dane w tablicy partycji
> tak, aby trafialy w ta partycje po zmianie trybu...
>
> --c

To moze nie wystarczyc. Moze sie okazac, ze po zmianie LBA<->NORMAL
granice partycji wyszlyby gdzies w srodku sciezek. A zauwazylem, ze
programy do partycjonowania operuja calymi sciezkami, chociaz w
tablicy mozna to zdefiniowac z dokladnoscia do sektora. W kazdym
razie to ryzyk-fizyk.

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |