Re: 3 dyski w AT jak ?

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Mon 12 Aug 1996 - 07:23:22 MET DST

> Aciak nie rozpozna. Kropka. :(
> Sterownik sam z siebie nie rozpozna - on chce z CMOS'a. Kropka. :(
> Trza 'temu drugiemu' sterownikowi podpowiedziec. Srednik. Moze to wykonac
> np. programik 4Drive. :) Srednik. Sztuczka z 4Drive dziala tylko z DOS/Win. :(
> Koniec. :)

> B.R.J., tj.:
> B. Ryszard Jasicki
> rjasicki_at_telbank.pl

Tak. aciak nie rozpozna. kropka :) starsze plyty do 486 z bios'em na
2 dyski tez nie rozpoznaja. druga kropka :))
sterownik sam z siebie tez nie rozpozna, tyle ze z takim sterownikiem
jest dostarczany driver ktory robi to sam z siebie, i co ciekawe
zapisuje w sobie parametry. dlatego mysle ze nie ma co teoretyzowac
lecz sie rozejrzec za sterownikiem, zeby byl razem z driverem, i po
prostu poeksperymentowac. jak pojdzie, kupic. trzecia kropka :))))

ps: sztuczka z 4 drive dziala nie tylko w DOS. linux zobaczy nawet
wiecej niz 4ry, problem jest po stronie sprzetwej zeby dalo sie
ustawic dowolne IO i IRQ na sterowniku. OS/2 tez zasuwa swoimi
driverami, i widzi. ktos tez wspominal ze na karcie dzwiekowej mial
kanal IDE. podlaczyl tam HDD. i G95 to cos rozpoznalo. czwarta kropka
:))))))

krotko mowiac, "sztuczka jest sztuczka"

sorry za zgryzliwosci :)

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |