Re: Conner CFS540A

Autor: Witold Stolarski (WITEK_at_gazeta.pl)
Data: Mon 12 Aug 1996 - 10:04:54 MET DST

On 9 Aug 96 at 21:30, Piotr.Deszcz_at_f10.n4800.z52.g wrote:
> Czolem,
Czolgiem!

> [...ciach: driver do dyskow CONNER...]
> Instalujac toto mo+ecie przezyc horror:
> 1. nie da sie odinstalowac bez niskopoziomowego formatu
Da sie. Mozna wykorzystac do tego celu programik co sie QDisk nazywa.
Instaluje takie samo cos jak tamten smiec Connerowy, ale ma opcje
deinstalacji... ;-)

> 2. zawiesza sie podczas instalacji ( w samym srodku zmiany struktur na dysku )
Kilka razy to juz robilem (az do czasu pozyskania QDiska) z dyskami 540 i
850 - ani razu mi sie nie powiesilo...

> 3. nie da sie odinstalowac bez niskopoziomowego formatowania
A co z punktem numer 1 ;-)?

> 4. Po instalacji nie moge uruchamiac system z dyskietki ( co jest jak
> miecz Damoklesa, ktory spadnie gdy cos mi padnie na twardzielu ).
Tez nie masz racji - wystarczy w BIOSie przestawic kolejnosc bootowania z
A/C na C/A i powinno wystarczyc. Acha, jest cos jeszcze. Jesli uzywasz np.
QEMM 8.xx, to opcja szybkiego resetu powoduje ZA KAZDYM RAZEM start z
dyskietki (o ile jest wlozona do stacji).

> I mimo, +e w sk*ad tego pakietu wchodzi drajwer przyspieszajacy prace
> w Windows ( 32-bitowy dostep do dysku ), to zdecydowanie ODRADZAM
> ten pakiet i wszelkie inne metody "pompowania" dysku, skoro LBA zawiod*o.
A moge wiedziec czemu odradzasz? Co na przyklad ma zrobic gostek ze stara
plyta i np. dyskiem 850?

Witold Stolarski, Database System Administrator & Programmer
e-mail: witek_at_gazeta.pl
voice : (work) (48) (22) + 26-99-30 or 26-90-81/2/3/4(+2637)
        (home) (48) (488) + 732-88
"Murphy was an optymist" - O'Toole commentary on Murphy's laws