Re: modem i NT

Autor: Tomek Kaminski (kaminski_at_ii.uj.edu.pl)
Data: Mon 12 Aug 1996 - 11:00:02 MET DST

On Sun, 11 Aug 1996 20:17:03 +0200, PW <gotnoemail_at_sorry.com> wrote:

cut
>--
>
>Mam dokladnie ten sam system, ten sam modem i ten sam problem. Walczylem
>dlugo i zazarcie => doszedlem nawet do powaznych zmian w pliku modem.inf
>i... nic. Polaczenia z Telekomunikacja jak sie zrywaly tak sie zrywaja
>(lacze sie glownie z nr 0,202122).
>Siegnalem w koncu po instrukcje modemu i znalazlem rejestr S86.
>
>Wpisujesz "AT S86?" i modem oddaje ci cyferke => sprawdzasz w tabelce i
>masz przyczyne ostatniego rozlaczenia. Pytanie za 100 punktow: jaka
>cyferka zwracana jest najczesciej???
> [...]

Czuj, czuj, czuwaj !

Do S86 tez doszedlem -12, a czasem 4 (carrier). Dlaczego 12 ? Bo, jak
mysle, spada poziom sygnalu do tego stopnia, ze jeden tych dwu modemow
inicjuje hangup, widocznie remote czesciej.

W pocie czola doszedlem do jeszcze dwu innych rozwiazan -

1. mozna obnizyc predkosc do 26400 lub 24000 - i jest lepiej.
2. znalazlem nieoficjalna strone poswiecona modemom ZOOM,
efektem jest m.in. odkrycie rejestru 210, oto string inicjujacy z
mojego modem.inf:
COMMAND_INIT=AT *H2 -K1 S2=128 S10=255 S36=3 S91=15 S95=47
S210=12<cr>

Dzial to jednak od ROM 1.309, zreszta nie wiem co to naprawde daje.

Inny pomysl to firmware ROM uwzgledniajacy takie kwiatki z TPSA.

Tomek