Re: Windoz NT

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 20:09:26 MET DST

Jarek Lis napisal(-a) :

> Sprzet po zmianach w BIOSie wymaga ponownego nadania naklejki...

Ale ja nie mowie nawet o zmianach producenta ale po zmianach jusera !

> : skomplikowany sprzet (nie wiem, moze dwie karty sieciowe ...)
> Ooo, skad wiedziales?

:-)

> I, to chyba jednak kwestia ZAINSTALOWANIA. Po prostu to co bylo dostarczone
> na srebnym krazku, w pewnych fragmentach nie chcialo dzialac poprawnie,
> trzeba bylo wywalic, i zainstalowac co innego...

I wlasnie m.in. dlatego nie lubie m$. Najgorsze ze wiedza o tym ze nalezy
cos zmienic lub wywalic jest uznawana za wiedze guru i bez szans jest aby
poznac ja w jakis okreslony sposob. Kazda ta wiedza jest obarczona
nieprzespanymi nocami i nieprawdopodobnymi okresleniami rzucanymi po
skonczeniu pracy. Ale juz sie przyzwyczailem.

--
-w