Re: Windoz NT

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 19:24:22 MET DST

Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) wrote:
: Jarek Lis napisal(-a) :
: > Slusznie. Dlaczego kupujecie sprzet bez nalepki "NT compatible" !.
: >
: To zes nieco chybil. Brzmi tak jakby sama naklejka (lub fakt jej nadania) od
: razu cos zmienial. Dwie zmiany w BIOSie i nie bedzie zgodny ...

Sprzet po zmianach w BIOSie wymaga ponownego nadania naklejki...

: > Oj trzeba, trzeba. Trzeba miec spora wiedze, zeby zlokalizowac co nie
: > dziala, dlaczego, i czego szukac.
: Fakt. Tyle ze Piotr wspominal o zwyklej instalacji w ktorej nie ma
: specjalnych problemow. Problemy zaczynaja sie jak posiadasz jakis bardziej
: skomplikowany sprzet (nie wiem, moze dwie karty sieciowe ...)

Ooo, skad wiedziales?

: > Zanim NT ruszylo u mnie na 99% minely trzy dni.
: > Na 100% sukcesu chyba nie ma szans...
: A to jest juz inna sprawa. Ludzie nie rozrozniaja ZAINSTALOWANIA od
: prawidlowego SKONFIGUROWANIA.

I, to chyba jednak kwestia ZAINSTALOWANIA. Po prostu to co bylo dostarczone
na srebnym krazku, w pewnych fragmentach nie chcialo dzialac poprawnie,
trzeba bylo wywalic, i zainstalowac co innego...

Jarek.