Re: Win NT i dual Pentium

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 18:19:49 MET DST

> From: Wojtek Piecek <wojtekp_at_tch.waw.pl>

> Pytanie techniczne - czy produkty m$ umieja robic fork() czy tez nie? Jesli
> umie zrobic fork (no i to wykorzystac) to moze to ma sens (tzn jest
> efektywniej niz w przypadku pojedynczego :-))

o ile ta aplikacja w fortranie z fork'a korzysta. na pewno jest cos w
tym stylu w win nt. tyle ze watpie, zeby ta aplikacja dala sie
podzielic na rownolegle pracujace moduly (tu oczywiscie zgaduje).
podejrzewam ze to jest jakie zagadnienie polegajace na rozwiazaniu
jakiejs poteznej macierzy, byc moze ze zmieniajacymi sie w czasie
kilkoma jej elementami. ale to nie temat na liste pecet :)

> No fakt, ale to ma pewne wady. Jesli duzo czyta dysk to dopoki nie napiszesz
> dobrego sterownika do dysku do sie zachlastasz czytaniem dysku. Oczywiscie
> zakladam ze piszesz program choc w czesci wykorzystujacy mozliwosci
> procesorow >= 486.

oczywiscie tak. albo mozna machnac do sprzetu stosowna ilosc RAM,
i skompilowac program do DPMI. wtedy tez bedzie szybciej niz pod
jakimkolwiek innym systemem. oczywiscie w DPMI da sie zrobic max
16MB. ale wystarczy zarzadac utworzenia minimalnego swap, aby lyknal
caly ram. nie wiem tylko czy jest jakic fortran do dos dpmi :)))))
ot zagadka.

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |