Re: PSI kurier - zakonczenie

Autor: Jarek 'Athmagor' Wozniacki (ATHMAGOR_at_bachus.1lo.lublin.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 19:22:51 MET DST

-=> Pawel Wimmer napisal(-a) :
-=>
-=> > > Pawel... Nie przejmuj sie... Nie wiem czy byles na liscie jak byla
-=> > > wojna OS2 vs Win95. Slawkowi D tez niezle sie oberwalo dlatego, ze
-=> > > wyrazil swoje pochlebne zdanie na temat 95.
-=> > > Polacy znani sa z tego, ze umieja rzeczowo dyskutowac bez
-=> > > wycieczek osobistych.
-=> > >
-=> > > Athmagor
-=> > > athmagor_at_bachus.1lo.lublin.pl
-=> >
-=> > Nie bylem, a zajrzalem tutaj po donosie, ze na nas pluja. Skutkiem bylo ze
-=>
-=> > 200 postingow.
-=> > Nie przejmuje sie, jestem "niespotykanie spokojnym czlowiekiem".
-=>
-=> Wiecie co - mam wrazenie ze to ja (i kilku innych) bylem tym niedobrym bo
-=> powiedzialem ze oprocz produktow m$ jest jeszcze kilka innych na swiecie.
-=> Faktycznie jestem swinia. Jak mozna uzywac tak nieetycznych argumentow -
-=> przeciez wiadomo ze jak komputer to m$ a jak system operacyjny to windoze. A
-=> ten tutaj wyskakuje z jakims ... hmmmm jak to bylo linyx ? no, jakos tak. A,
-=> no i ten US/2 czy jakos tak. Faktycznie, zadne argumenty a tak sie rzuca.
-=>
-=> Przeraszam redakcje Lupusa za to ze podwazylem fakt ze m$ jest jedyna
-=> platforma pod "The Internet".
-=>
-=> --
-=>
-=> -w
Oj, Wojtek... Wiesz dobrze o co chodzi. To nie byla dyskusja ale
wojna. Owszem, byly dobre wypowiedzi, ale zaraz watek schodzil na
osobiste tematy i odzywki typu "MS Sucks" i tyle.
    Nie chce rozpetywac kolejnej wojny, co zreszta jest w temacie.
Proponuje zakonczyc ten watek.

Athmagor
athmagor_at_bachus.1lo.lublin.pl
"We very much the same... You and I..." P&M