Re: Win NT i dual Pentium

Autor: Wojciech Galazka (wgalazka_at_zoolook.chem.uw.edu.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 16:27:43 MET DST

In article <199608091415.QAA20264_at_szarik.tch.waw.pl> wojtekp_at_tch.waw.pl (Wojtek Piecek) writes:
>From: wojtekp_at_tch.waw.pl (Wojtek Piecek)
>Subject: Re: Win NT i dual Pentium
>Date: 9 Aug 1996 16:19:51 +0200

>A co to znaczy liczyc? Czy liczyc to jest brac dane z SQL-a czy tez liczyc
>to ozncza napisac program ktory bierze jakas tablice i wypluwa jakies inne
>dane?
>
>Jesli on ma jednak liczyc to NT sie nie nadaje ...
Czemu sie nie nadaje ? (mysle o szybkosci i stabilnosci systemu)

Liczyc, to znaczy odpalic program w FORTRANie zajmujacy MINIMUM 30 MB
RAM, czas obliczen okolo 2 dni i 2 noce, wypluwa 2 MB plikow tekstowych,
czyta na wejsciu 15 MB plikow tez tekstowych.

My to robilismy na HP-UX ale szukajac tanszych rozwiazan uslyszelismy o NT.
Osobiscie podchodze do tego pomyslu z nieskrywanym brakiem entuzjazmu, hmmm.
czy Linux bylby lepszy?

Wojciech Galazka
Computer Center
Wydzial Chemii UW